همشهری‌آنلاین ایران اسلامی امروز در 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت دومین اختر تابناک آسمان امامت، امام حسن مجتبی (ع) به سوگ نشسته است.

prophet

به گزارش واحد مرکزی خبر، عاشقان و دلباختگان نبوت و امامت در سوگ برترین مخلوق عالم، پیامبراکرم (ص) با قلب‌های اندوهگین بر سر و سینه می‌زنند و اشک ماتم می‌ریزند.

عزاداران در سراسر کشور دیشب و امروز با حضور در مساجد و حسینیه ها و برگزاری مجالس عزا، در سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) عزاداری و مداحان اهل بیت نیز با بیان فضیلت های پیامبر و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مرثیه سرایی می‌کنند.
مردم ولایتمدار کشورمان با حضور در دسته های عزاداری و مراسم سخنرانی و مرثیه سرایی در مصیبت عظمای فقدان آخرین فرستاده الهی عزاداری می کنند.

براساس این گزارش، حرم‌های مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد، حضرت فاطمه معصومه (س) در قم و حضرت احمدبن موسی (ع) در شیراز و دیگر امامزادگان در سراسر کشور نیز میزبان عزادارانی است که در سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت و سبط اکبر آن حضرت، امام حسن مجتبی (ع) دلهای مسلمانان سرشار از غم و ماتم و چشمان مومنان اشکبار است.
مراسم سخنرانی و مداحی و قرائت قرآن، ادعیه و زیارات تا پاسی از شب ادامه دارد

کد خبر 157920
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز